Mw. prof. mr. dr. V. Mak
Mw. prof. mr. drs. C.M.D.S. Pavillon, L. Bos LLB
Mw. mr. dr. M.Y. Schaub
Mr. dr. D.G. Tempelman, prof. mr. dr. H.H.B. Vedder
Mw. J.F.E. Vanherpe, LLM (Cantab)
Mw. prof. mr. drs. C.M.D.S. Pavillon, Mw. mr. dr. L.B.A. Tigelaar
Mr. dr. J.J.A. Braspenning
Mw. S.S. van Kampen, LLM
Een verkenning van de ACM Leidraad bescherming van de online consument
In haar Leidraad ‘Bescherming van de online consument. Grenzen aan online beïnvloeding’ geeft de ACM met behulp van voorbeelden aan waar volgens haar de grens ligt tussen toegestaan online verleiden van online consumenten en verboden misleiden. Deze bijdrage bespreekt de ACM Leidraad in vogelvlucht en licht enkele inhoudelijke punten nader uit.
Om toegang te krijgen tot het gehele artikel heeft u een abonnement nodig. Meer informatie over de abonnementsvormen en prijzen kunt u hier vinden.
Abonneren op dit tijdschrift